Sprawy do załatwienia w Urzędzie

Jak załatwić sprawę w urzędzie?

Wszelkie informacje dotyczące procedur związanych z załatwianiem różnego rodzaju spraw w Urzędzie Miasta Tarnobrzega znajdziecie Państwo w Biuletynie Informacji Publicznej.

W zakładce Biuletynu Informacji Publicznej pn. "Jak załatwić sprawę w urzedzie" znajdują się formularze oraz instrukcje ich wypełniania. Pogrupowane zostały według Wydziałów, które zajmują się realizacją poszczególnych spraw.

 


Tarnobrzeski magistrat przyjaznym e-urzędem

Załatwienie spraw drogą elektroniczną przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku, z domu lub dowolnego miejsca na świecie mającego dostęp do Internetu, to teraźniejszość w tarnobrzeskim Urzędzie Miasta.

Teraz tarnobrzeżanie, którzy chcą na przykład zarejestrować swoją działalność gospodarczą mogą to zrobić za pomocą komputera. Każdy, kto założy swoje indywidualne konto na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) i posiada ważny podpis elektroniczny, może drogą elektroniczną przesłać formularz do urzędu.

Zapraszamy na stronę portalu e-Urząd.


Lista teleadresowa Urzędu Miasta Tarnobrzega